Veelgestelde vragen
Klantenservice
ProFarming.nl levert een ruim assortiment met producten van de beste kwaliteit voor een scherpe prijs. Daarbij streven wij uiteraard naar een zo correct mogelijke afhandeling van uw bestelling. Dat mag u van ons verwachten. Heeft u toch een slechte ervaring hebben met een product, uw bestelling of onze dienstverlening? Laat het ons weten via info@profarming.nl. We zullen er alles aan doen om u alsnog tevreden te stellen.
Garantie
ProFarming.nl garandeert dat elk door ons geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan de bestaande overheidsvoorschriften. Heeft u bij ons online een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd toch stuk? Stuurt u dan zo spoedig mogelijk een e-mail naar onze klantenservice via info@profarming.nl. Wij zullen vaststellen of garantie van toepassing is en bepalen de wijze van repareren en verzenden.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 uur worden geplaatst en op voorraad zijn, worden binnen twee werkdagen geleverd. In het onwaarschijnlijke geval dat de voorraadniveaus afwijken van de niveaus die werden vermeld toen u uw bestelling plaatste, ontvangt u een e-mail van ons met een update van de verwachte levertijd.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Als u een bestelling bij ons plaatst is het onze taak om uw pakket bij u te laten bezorgen. Wij maken gebruik van de diensten van Tielbeke BV voor het uitvoeren van de leveringen. Momenteel is het niet mogelijk uw bestelling te volgen via Track & Trace.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Kan ik op rekening betalen?
Momenteel is het niet mogelijk op rekening te betalen. U kunt gebruik maken van de online betaalmogelijkheden zoals iDEAL of creditcard. Wilt u voor bijvoorbeeld grotere volumes aanvullende betaalafspraken maken, neemt u dan contact met ons op via info@profarming.nl.
Wie is ProFarming.nl?
Kan ik artikelen terugsturen?
Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over het aan u geleverde artikel. Wij doen niet moeilijk wanneer een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoet. In dat geval kunt u het betreffende artikel terugsturen en u krijgt uw geld teruggestort op uw rekening.
Wij vragen u dit per e-mail aan ons te melden aan de hand van uw bestelnummer, en u ontvangt van ons binnen 2 (werk)dagen een reactie per email met informatie over de verdere afhandeling. De exacte voorwaarden voor retourneren vindt u hier.
Waar levert ProFarming.nl?
Kan ik jullie ook via Social media volgen?
U kunt ons ook volgen op de meest gebruikte sociale media:
- Facebook [link]
- Instagram [link]
- LinkedIn [link]